Kladdkakans dag

...är det tydligen idag. Ja man kan undra varför de ska klämma in allt på samma helg. Först Gustaf Adolf i går, kladdkaka idag och Fars Dag imorgon. Jag ska i alla fall försöka mig på en kladdkaka i eftermiddag så får vi se hur det går. Var evigheter sedan jag gjorde en senast.

Är ledig ifrån jobbet idag men jag undrar hur Lotta mår egentligen? Igår hostade vi ikapp och hade en riktigt jobbig dag.
Har fortfarande ingen feber och har inte hostat inatt vad jag vet men igår kväll och imorse var det riktigt illa. Har ont både i bröstet och i princip hela ryggen.
Idag har jag bestämt mig för att bara ta det lugnt. Då känns andningen ok men så fort jag rör på mig det minsta så flåsar jag som en flodhäst.

Fick reda på igår att Angelina troligtvis kommer att få vaccinera sig under kommande vecka. Kanske redan är försent vad vet jag? Känns som om allt handlar om svininfluensa just nu och jag känner att jag har blivit nojig jag med. Än så länge visar hon dock inga tecken på att vara sjuk som tur är....

Får försöka att hitta ersättare till mina träningspass för jag kommer inte att kunna ha dem den här veckan. Bara att inse. Nu måste jag bli frisk igen först....

Nu ska jag ta hand om en diger tvätthög och sedan slappa lite till. Blir nog en låång och trist dag antar jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback