Regnet det bara öser ned....

Fy fasiken vilket deprimerande väder! Hur ska man kunna bli något annat än trött i detta eviga mörker och regnande? Näe nu är det nästan så att jag verkligen börjar längta efter vinter bara för att få någon slags omväxling ifrån detta...Några decimeter snö och någon enstaka minusgrad. Vore perfekt det!

Någon mossaplockning ska jag i alla fall INTE ägna mig åt idag. Ska gå igenom julgardinerna och lite annat smått och gott för att se vad som finns och inte finns. Om jag känner mig rätt så finns det så det räcker i alla fall...
Ska äntligen beställa lampan som vi ska ha över matsalsbordet så vi kanske hinner få den till jul....åker kanske med något annat också om jag känner mig själv rätt....

Dags att återgå till sysslorna.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback