Seega söndag!

Som vanligt på söndagar så passar jag på att riktigt seega på förmiddagen. Sover till tio. Sätter mig vid dukat frukostbord (Peter segar oftast inte lika länge) och sedan är det dags att sätta igång med grovgörat. Det vill säga att städa, plocka, diska och tvätta som jag oftast pysslar med varje söndag...och alla andra dagar också förresten....
Ska ta en sväng upp till morsan sedan och se hur det går med nya köket. Är riktigt nyfiken....

Har också bestämt mig för att köra passet i Svensbyn ikväll men då får det enbart bli styrka för jag tror inte att min kropp pallar med något mer än. Hostar ju fortfarande så det är bäst att inte gå ut för hårt.

Igår kväll var vi på hotellet och bowlade och det märks att jag inte har tränat på ett tag för jag har träningsvärk i hela kroppen idag-av en timmes bowling! Hujedamejen! Sist kom jag också och det kommer att ta tid att smälta....

Återkommer med lite bilder senare under dagen men nu känns det som om jag behöver greja lite här hemma. Skulle egentligen behöva putsa fönster för om två veckor ska här bytas gardiner och alla julförberedelser börjar men det är ju så jäkla tråkigt och tar sån tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback