Var är snuttis....?

Ja inte vet jag i alla fall. Fattar inte hur ungen kan dra bort saker hela tiden...Hon somnade i alla fall med extrasnutten i sin famn men helt bra var det inte kunde man uttyda av hennes knorrande och gnyende. Får väl gå skallgång här sedan och leta i varenda vrå.
Förut var det Peters knäskydd till arbetsbyxorna som var spårlöst borta fastän jag tog ut dem i förmiddags...Visade sig vara Angelina det också som hade lagt dem halvvägs under Stefans soffa...Inte konstigt kanske att allt, och då menar jag ALLT, verkar försvinna spårlöst i det här huset....

Har haft gympapass ute i Svensbyn och idag hade jag varken ont i halsen, huvudet eller någon annanstans. Jag var bara lite trött innan vi kom igång. Det är lite svårt att mobilisera för gympa sådär på söndagseftermiddagen när man har magen full med mat och när mörkret faller på utanför. Då vill man helst bara krypa ned i soffan. Men ojojoj va skönt det är att röra på sig när man väl kommer igång. Kände mig faktiskt pigg idag och det blev bästa passet hittills tyckte jag själv i alla fall...


Svettig o go och med prillan under läppen...På väg hem från gympan...

Imorgon blir det till att skaffa avmaskningsmedel till katterna för jag hittade en lååång äcklig en på toa-golvet. Nu blir det förbud för de små missarna att vistas i sängen ett tag framöver....Peter kollade nooooga igenom sängkläderna kan jag tillägga...Ja fy va slibbigt!

Nu har jag en hektisk vecka framför mig med dubbla träningspass imorgon, Stockholmsresa tis-onsdag och Alla Helgona helg ( brukar vara en del på jobbet då) samt Halloween-disco på Stefans skola och en ett party att gå på. Blir nog en kul men jobbig vecka verkar det som.

Avslutar med en bild från igår kväll...


Lina har somnat på golvet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback