Ledig...

...och ska försöka göra något vettigt. Först och främst blir det att åka till bibblan och låna nya böcker både till mig och Linan. Här hemma finns det också obegränsat att göra. Tvätt överallt, dammsugaren behöver användas och massa skräp slängas. Suck! Nåja, vädret är ju riktigt tråkigt så ute kan man glömma att man kan vara.

Har nyss pratat med C. som har gjort illa sig i foten och måste ställa in sina första träningspass. Aldrig kul men jag kan tyvärr inte hoppa in idag eftersom jag ska på föräldramöte. Ska försöka ta passen nästa vecka istället. Då har jag en vecka på att träna in något....

Lina tittar på Nicke Nyfiken på DVD och har nyss provat sin nya fingerfärg. Jättekul tyckte hon. Mindre kul tyckte jag som antagligen får ägna en hel del tid till rengöring av bord och stolar. Tur att den är lätt att torka bort i alla fall....
Näe nu får jag sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback