OOops...

...vad jag försov mig imorse! Vaknade kvart i sju och hade massvis att få med mig samt att mina barn inte var direkt pigga på att vakna de heller...Kom tio minuter försent så jag jobbade in över en halvtimme i alla fall. Bittan var värre för hon försov sig en timme...
Kan bero på att när jag egentligen skulle lägga mig igår så fick jag en sådan obeskrivlig längtan efter att se Dirty Dancing (typ för att hedra Patrick Swayze litegrann) så det blev vääldigt sent innan jag lade mig. Men det var värt det den här gången också...Åååå vad jag skulle vilja kunna dansa så! Vad kul det vore. Kanske får öva lite i vardagsrummet. Tvivlar på dock på att Peter ställer upp som partner...haha...

Nu är jag på jobbet och här är det banne mig inte lugnt fastän det är strax före löning och vecka efter mâten. Folk har tydligen pengar kvar ändå...Jaja det är tur att man har att göra för då går dagarna snabbt...

I eftermiddag har jag sagt att vi kanske ska till badhuset men jag är lite tveksam. Jag har lite ont i halsen och har börjat hosta och Lina hostar ännu mer så jag vet inte...vi får se...
Har i alla fall fått tid till barnläkaren nästa vecka för hennes hosta. Ska kolla så att det inte är astmarelaterat. Skönt att få det gjort.

Nä nu blir det jobb ett par timmar till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback