Glad påsk!

Nu äntligen en ledig dag och jag ska njuuta utav den och bara skrota runt. Ska snart äta frukost och sedan kommer Linnéa hit. Ska passa henne några timmar medans Glenn hjälper pappa med att fälla träd.
Får väl se om vad vi hittar på...Måste väl inhandla några kilo godis och börja fylla påskbreven sen antar jag....

Är lite trött i benen efter gårdagen men det blev inte alls den hysteriska anstormning som jag hade trott. Visst var det mycket folk men det flöt på väldigt bra och inte alls så kaotiskt som ifjol. Men det är klart...trött blir man för det blir väldigt varmt (speciellt om man står i diskrummet nästan hela dagen) och väldigt högljutt.

Softade hela kvällen med kina-mat och fyra Lost-avsnitt. Perfekt!

Fick mina nya kläder igår och jag tror att mesta passade bra. Nu ska jag premiäranvända dem för nu måste jag fixa frukost åt min familj...

Vill önska alla en riktigt Go och Gla Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback