Seeegt

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅå va segt det var att ta sig upp ur sängen imorse! Känns att jag inte har sovit så bra veckan som har gått. Kom i alla fall iväg till jobbet om något sent. Kallt som fan var det ju ute också så det kändes som vinter all over again....Deprimerande....Nåja solen sken i alla fall...

Måndag brukar innebära full fart på jobbet och så även idag. Klockan bara tickar iväg och så är det dags att dra hem igen.

Idag var det näst sista gången på träningen och jag var totalt oinspirerad innan men det var som vanligt kul när man väl kom igång. Däremot har jag så ont i fötterna så jag orkade inte köra så mycket kondition idag. Har ont under hälarna så in i vassen plus att jag har fått en självspricka under tån! Imorgon bara MÅSTE jag gå till Apoteket och se om det finns något slags inlägg. Annars får jag åka till Töcksfors på onsdag för jag pallar inte att vänta till helgen. Jag ska ju jobba torsdag, fredag, lördag dessutom denna vecka och det beyder alltid att jag får ont i fötterna.

Imorgon blir det jobb igen och sedan möte om skolresan ute på skolan...med andra ord är det dags att sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback