Sol, sol, sol

Fredagkväll igen då. Den här veckan har verkligen gått i rekordfart! Ska jobba imorgon också visserligen men ändå gött med helg.
Idag har det ju varit så underbart väder så man kan ju inte annat än vara glad. Äntligen riktig vår och idag har uteserveringen på jobbet varit flitigt använd. Hoppas att det fortsätter så i många dagar framöver.
Det bästa av allt var att vi kunde öppna dörrarna och få in frisk luft. Det blir så himla varmt inne på cafét och dålig luft den här tiden på året men fram till idag har det varit för kallt att öpnna dörren och då blir i alla fall jag väldigt tung i huvudet och väldigt väldigt trött. Igår var jag som en zombie hela eftermiddagen.

Just nu tittar Peter och Stefan på nya "V" och Angelina har drabbats av någon slags mundiarré och snattrar oavbrutet.
Jag är mest sugen på en kall öl men tyvärr har jag ingen...

Nu vill Lina ha kokt ägg med smör på så då är det bara att fixa det...

Trevlig solig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback