Inte riktigt min dag...

Nä den här dagen går inte till historien som en av de roligaste. Jag har varit rastlös (har inte jobbat på några dagar nu), småirriterad och faktisk ganska uttråkad (vilket jag sällan blir). Ingenting blev bättre av att Lina för ovanlighetens skull vaknade på fel sida idag och var allmänt sur, grinig och trotsig hela förmiddagen.
När det var dags att laga lunch så fick jag nog och sade till henne att gå och lägga sig om hon inte klarade att vara snäll. Sagt och gjort. Hon somnade på direkten...


Med andra ord fick jag äta själv eftersom Stefan var ute och rände någonstans...

Efter att ha sovit i en och en halv timme så var Lina på bättre humör och vi åkte ut till golfbanan för att spela med Bittan, Caisa och Charlotte. Total katastrof för min del. Klarade bara tre hål och tror att jag hade typ två riktiga slag på hela rundan...Det är sådana rundor som man undrar varför man håller på med den här sporten...

Nu ska jag i alla fall komma i säng och hoppas på en bättre dag imorgon....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback