Intet nytt

Har egentligen inte så mycket att blogga om. Har jobbat i två dagar och inte gjort så särskilt mycket mer. Liite lugnare tempo nu den här veckan på jobbet. Antar att många har börjat att jobba igen. Man ska inte tycka att det är bra när det är lugnt men ganska skönt är det att känna att man hinner med bättre utan att behöva stressa.

Varannan onsdag så väntas det på glassbilen (när vi råkar vara hemma då förstås). Man hör den tuta ungefär en timme innan den står på vår gata så ibland kan väntan bli lång för ett litet glassmonster till tjej...


Kommer den inte snart?


Lina gör "Lilla My"-imitationen...


...morskar upp sig...




...ååå äntligen kommer glassbilen men jädrans vad den tutar högt!!!


Peter sitter och surar över att hans iPhone 4 kanske inte anländer förrän om fem veckor...närå det är faktiskt lite synd om honom på riktigt...han har varit ganska risig i ett par dagar och det är aldrig kul att vara sjuk på semestern....

Imorgon ska vi på Packmopedturnén i Sellre och jag hoppas innerligt att det inte regnar...I så fall får jag väl plocka fram min poncho som jag inhandlade på Dalhalla ifjol. Jag är ju ganska van att se konserter i ösregn...



Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla älskade Lina vad mormor längtar efter dig. Du är ju för go på bilderna som ligger här, en liten skådespelare. Vi ses under helgen Kommer hem imorgon Lycka till med proteinerna Terese, jag vet din kamp, Kram mamma, mormor

2010-08-05 @ 20:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback