Planering...

...är det mycket av just nu som alltid den här tiden på året. Det är ungefär en månad kvar tills nya träningsterminen med gymnastikföreningen drar igång men det är tusen uppgifter som ska lösas fram tills dess. Det är så mycket grejer att tänka på att jag knappt vet i vilken ände jag ska börja.
Först och främst (och det största gisslet): att pussla ihop schemat. Skulle inte vara några större problem om vi hade en egen lokal att tillgå men nu har vi ju inte det och är utlämnade till kommunens välvilja när vi ansöker om tider. Det krånglar 10 gånger av 10 om man säger så. I år är det cirkelträningspasset som måste flyttas till annan lokal plus att gympapasset som har legat på samma tid och samma dag i flera år måste byta tid. Jag förstår ju att alla föreningar måste samsas men det är ändå så fruktansvärt frusterande med tanke på att vi har 170 medlemmar att ta hänsyn till. Dessutom så är det inte bara att flytta våra grejer hur som helst. Trust me. Jag flyttade ned drygt 40 hantlar som vägde fyra eller fem kilo styck ifjol ifrån simhallen ned till C-hallen så jag vet. Plus att jag släpar med mig massa grejer ut till Sellre varje söndag kväll. Dessutom gör jag det GRATIS så jag är nog lite dum i huvudet...Nåja det brukar lösa sig till sist men guuud vad jag önskar att det fanns en riktigt bra gruppträningslokal i den här kommunen!

För det andra: allt pappersarbete. Medlemskort, klippkort, schema, utskick till medlemmar ska fixas och delas ut.
För det tredje: hemsida, bokningssystem och info ska uppdateras
För det fjärde: försäkringar och medlemsavgifter ska betalas in.
För det femte: det ska köpas in material som behövs till passen
För det sjätte: lokalerna ska städas och ställas i ordning
För det sjunde: åååå visst ja...jag ska tota ihop tre träningspass, fixa musik och lära in också....
PUUUHHH! Med andra ord så vet jag vad jag har att göra den närmaste månaden....

Måndagen efter "mâten" drar vi i alla fall igång igen och då ska allt det där vara klappat och klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback