Slapparsöndag


Istället för att städa som jag ägnar mig åt ungefär 99% av mina söndagar så tog jag och Lina en promenad och hälsade på hos brodern med familj. Här är det äppelätardags för kidsen...


...sen blev det chokladbollar som Andréa hade gjort. Jag fick bara sitta och hinka kaffe och titta på, men det var ok för godissuget från igår hade övergett mig...


Idag gjorde jag äntligen slag i saken och provade en LCHF-vänlig lasagne med zucchini istället för pastaplattor. Den var supergod så det blir det fler gånger och det bästa är att jag har kvar till matlåda imorgon.

På eftermiddagen gick jag och Bittan ut och spelade en niohålsrunda. Kan konstatera att det gick väsentligt mycket bättre än sist men inte super direkt. Började bra men tappade lite på slutet. Inför sista hålet låg jag och Bittan lika men jag fuckade upp i närspelet och hon vann med ett slag...Jävla skiiit!
På tisdag ska jag däremot vara i form för då ska jag jag och Morgan till Eda och spela partävling. Görkul ska det bli! Hoppas bara att vädergudarna är snälla...

Har anmält lite folk till Aerogym-convent i Karlstad sista helgen i Augusti. Massa kul pass. Zumba, funktionell träning, street ragga och pilates. Tyvärr jobbar jag ju då så jag kan inte följa med. Suuur...Nu är det snart bara en månad kvar innan vi drar igång igen. Längtar...
Nu ska jag kolla lite mejl och sen blir det till att sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback