Sommarkväll på Sommarvik

Vi tog med oss Glennsan med familj och drog till Sommarvik för att spela den obligatoriska minigolfrundan för denna sommaren...


Lina kastade sig förstås rakt in i hoppborgen...


...och Peter kastade sig ned för den "branta" rutschkanan...


Peter funderar på hur han ska runda hörnet. Lina och Linnéa visar vägen...


Andréa laddar...och pangade till med en hole-in-one, men det gick så jäkla snabbt så det hann jag inte fota...


Två bösongar som var precis överallt, hela tiden....Det stod på scorekortet att föräldrarna skulle ansvara för att lära minderåriga spelets regler. Jag tror att vi misslyckades kapitalt...

AND THE WINNER IS....


....Me of course...ok då...bara med ett slags marginal ner till Glennsan. Märk väl mina fina kaffefläckar på tröjan. Jag började nämligen rundan med att hälla ut en halv kopp kaffe över mig...


Hurra för denna tekniska värld vi lever i ! Perfekt med underhållning för kidsen när man väntar på maten...


Min sista matbild för dagen...jag lovar...


Lite traktorköring hann Lina också med innan det var dags att dra hem...


Kommentarer
Postat av: Linda

Va duktig du är med maten! Hejja dig!!

2010-08-03 @ 11:45:52
URL: http://linda-larsson.blogspot.com
Postat av: Tessan

Tack Linda! Ja jag har ju provat LCHF i höstas och vet ju att det funkar. Då gjorde jag dock det stora misstaget att fuska en helg och sen var det kört. Nu ska jag köra jävligt strikt i fyra veckor så får vi se. Har redan gått ned nästan 3 kilo sedan i söndags fast det är nog i stort sett bara vatten, men ändå...

2010-08-03 @ 13:40:38
URL: http://flowerroad.blogg.se/
Postat av: Linda

Jo, visst är det väl så. Men det där vattnet med ovälkomnade slaggprodukter ska också bort! Bra jobbat.

2010-08-03 @ 17:51:01
URL: http://linda-larsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback