2010 i backspegeln del två...

Ja nu får jag fortsätta med mina återblickar innan året är slut...


Midsommar firade vi mestadels ute på båtholmen med massa folk och kanonväder!


Underbara sommar!!!


Årets varmaste helg tillbringade vi i Bengtsfors. Trettio grader varmt och jag hade semester...Hade bara två regndagar på 16 dagar. Helt underbart!


Två dagar senare åkte vi till Sommarland och även där hade vi två fina dagar med mycket sol och bad...


Jag pressar i solen en av de sista dagarna av semestern...


Sista helgen på semestern spenderades i Strömstad med brudarna. Golf i kanonväder, bo på segelbåt, dricka havskylt vin, prata och skratta och sen en avsslutande shoppingrunda. Kan det bli bättre? En skitkul helg som måste göras om.


Neas tvåårsdag och kusinerna kosar med varandra...


Jag och Stefan drog på Arvikafestivalen och såg Robyn och Kent....


Drog en tur te Sellre med båten också innan regnsommaren slog till...


En härlig dag uppe i Ösjön med Lottas familj...


Första augusti. Jag har fått nog av att vara tjock och börjar med LCHF-kost.


Packmopedsturnén var en höjdare trots regnet och vi har biljetter till nästa år redan...


I augusti gifte sig Anna och Lennart och då var Stefan såhär stilig...


Jag och Morgan spelade partävling i Eda...Gick väl sådär...


Torgkalaset som jag helst vill glömma eftersom jag i stort sett blev spritförgiftad den kvällen...


Kick off med gymnastikföreningen hos Tina och Roland var riktigt kul...


Lina fyllde fyra år och lyckades till sist att sluta med napp...


Sen blev det mâten igen och vilket kalas det blev! Bästa mâten på länge...


Sen var det visst någon som fyllde trettio där i oktober...


...och detta firades med hockeymatch och övernattning i Karlstad...


Sen fyllde min BB-kompis Vera också 30 och då blev det ett hejdundrande femtiotalskalas...


...kan man nog lugnt konstatera....


Sen på Alla Helgona blev det återigen en firarhelg för min del i Karlstad med tjejgänget. Björn Skifs show, god mat, Erik Hassle och sen övernattning på Plaza. Mycket trevligt...


Stefan fyllde tonåring 21:a november...


Sen var det dags för det STORA firandet när jag och Lotta hade vårt 70-årskalas.Såå himla roligt hade vi och hoppas att alla som var där hade det också...


Kylan kom och vintern kom och julafton kom så småningom...En lugn och skön julhelg blev det med mycket mys, godis och annat som hör till...

Det var väl det hela. Kan inte säga att jag har värst mycket att klaga på det här året heller....Många härliga stunder att se tillbaka på och som vanligt är jag övertygad om att nästa år kommer att bli minst lika bra...
Nyårslöften brukar jag inte ge några men jag har några punkter som jag ska försöka att uppfylla...
1. Hela familjen ska dra ner på sitt Cola-drickande och begränsa det enbart till helger.
2. Jag ska (efter ett uppehåll under helgerna) återgå till LCHF-ätande och klämma några kilon till innan sommaren.
3. Börja överväga att sluta snusa...
4. Sälja min bil...
5. Vara positiv och snäll...


Gott Nytt År vill jag önska alla bloggläsare, släkt, familj och vänner!
Kvällen kommer att spenderas hemma hos Jonas och Ulrika och det är snart dags att börja att göra sig iordning och klämma ned sig i nyårsstassen (om den fortfarande passar efter julens frosserier)....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback