En annan dag...

Annandagen är oftast julens softaste dag när man inte har några som helst förpliktelser och måsten. Sov hyfsat länge och sedan var det bara att knalla upp och diska undan litegrann och äta rester från igår. Jisses vad mat det blev över!

Sen tog jag och Lina oss en tur ut till pappa i några timmar. På eftermiddagen hade jag faktiskt en sak jag var tvungen att göra: städa på jobbet eftersom jag fuskade med detta i torsdags kväll. Inte så kul kanske men ganska fort överstökat. Sedan har jag fixat med litre pappersarbete för gymnastikföreningen och nu kollar jag på FBK-Frölundamatchen. Sen är det väl dags för sängen antar jag eftersom jag faktiskt ska tillbaka till jobbet imorgon. Kommer att kännas lite segt eftersom alla andra i det här huset är lediga i flera veckor framöver...

Julhelgen går alldeles för fort men det är kanske tur med tanke på all mat och godis man proppar i sig. Den här helgen har jag väl gått upp flera kilo är jag rädd för men på julen ska man unna sig tycker jag...

Nu önskar jag alla en trevlig fortsättning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback