En eftermiddag i köket...

...blev det idag när det var dags att fixa julgodiset. Aningen sent i år men egentligen bättre för då kanske det faktiskt finns kvar något till jul...


Lina hjälper till och krossar Rice Crispies


Odense nougat. Finns det något bättre?


Jonna och Lina leker och Lina är inne på sitt tredje klädombyte för dagen...


Sen gjorde jag våfflor åt skruttorna och då blev de så här glada!


Resultatet av dagens ansträngningar: Lion bars och nougatkulor i burkar som jag införskaffade hos morsan...Göttigt!


Granen står äntligen på plats och jäklar vad grann den var! Imorgon ska den kläs...


Alla paket är inhandlade och i stort sett alla är inslagna. Tror aldrig att jag har varit klar så "tidigt" förr...

Nu ska jag försöka komma i säng och hoppas att jag kommer upp i tid imorgon. Ska lägga telefonen lååångt ifrån sängen så får vi se...

Imorgon ska det handlas mat och städas plus att granen ska kläs och sen ja sen är det juuuuul...

Nattinatt


Kommentarer
Postat av: Marie B

Du skriver ofta att du handlar saker hos din mamma.. Vart är det?? nyfiken

2010-12-22 @ 22:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback