Godisfixardax....

Åsså har halva dagen redan gått...Blir lätt så när man är ledig. Ändå var jag tvungen att masa mig upp i tid idag eftersom Lina skulle på tandläkarkontroll klockan 8.50. Vi var väl inne hos tandläkaren i max fem minuter. Räknade alla tänder och de konstaterade att hon hade väldigt fina tänder (något har hon väl ärvt av mamma) och sedan var vi klara.
Passade på att handla när vi ändå var i farten (man åker inte gärna extragånger när det är den här temperaturen) och nu ska det bli lite Snickerskakor och Nougatkulor så nu blir jag nog populär misstänker jag. Lite trist att jag inte gör nya sorters godis men å andra sidan så vet jag att dessa sorter går hem...

I eftermiddag hoppas jag att Peter komemr hem med en gran. I Töcksfors fanns det inga tydligen men han hade sett i Askim så vi får tro att det ordnar sig. Jag och Lotta ska ta en sväng också och handla de sista klapparna.
Brukar alltid slå in alla paketen dagen före julafton men igår tjuvstartade jag faktiskt. Det blir så jäkla tråkigt på slutet annars. Slog in julklappar och tittade på "Tomten är far till alla barnen" och hade lite julmys för mig själv...

Dags att sätta fart med gotteriet...Återkommer med bilder lite senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback