Lite av varje...

Något julpysslande har jag inte alls hunnit med under kvällen som jag hade hoppats. Kom inte hem förrän kvart över åtta och efter att ha lagat en mycket god ryggbiff till mig själv, gett Lina kvällsmat och nattat henne så var det inte så mycket kvar av kvällen tyvärr...nåja hoppas att jag hinner lite imorgon när jag slutar fyra...
En finne i näsan har jag fått också. En bagatell kan tyckas men det gör jävligt ont! Något annat som gör ont är mina bröstmuskler och triceps. Träningsvärk kallas det! Så nu har jag ynkat färdigt....

Laddade ut lite bilder från mobilen som har legat där ett tag plus några fler festbilder som Bittan skickade förut så håll till godo...


LCHF-pizza som jag gjorde för ett tag sedan och nu blev jag sugen igen. Den är så jävla go! Mycket godare än vanlig pizza....receptet tror jag ligger under kategorin "LCHF-recept"...


Nu är han officellt norsk...Peter visar upp sin nya urtjusiga arbetsmössa..."Tuppkammen" längst upp är bara för go...Skrattade rått i flera minuter...


Fiiiin....


Fiiinare...


Lina i fredags morse. Finklädd till Nobelmiddagen på dagis. Slutade med att hon spydde ner hela tjottaballongen på eftermiddagen...


Jag och Lotta sjunger på festen...Proud Mary skulle jag gissa på...


Jävlar vad jag tar i!!!


Suddig bild på Mikael och Linnéa som dansar...


Finalisterna i vår lilla frågetävling. Jonas och Peter vann till sist!


Lotta överraskar mig genom att komma upprusande på scenen och stämma in i "Vill ha dej"...Kvällens chock...

Det var allt för idag...Gonatt! Bara 10 dagar kvar till julafton...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback