Lugna puckar...

Ja nu känns det som om man kan slappna av lite i några dagar efter allt arbete med kalaset. Men så är det ju faktiskt så att julafton närmar sig med stormsteg (har inte haft tid att ens tänka tanken förrän nu) och det finns en hel del som behöver att uträttas innan dess så lugnt blir det ju inte. Närmaste projektet blir att bringa lite ordning i mitt hem (hamnade minst sagt på efterkälken förra veckan) och få upp lite tomtar, utebelysning och annat julpynt. Jag brukar ALLTID få upp tomtarna till lucia men icke i år. Ligger liksom efter med allt och det är ju inte så konstigt kanske. Nåja det löser sig. Värre är det med julklapparna som inte inhandlar sig själv. På den fronten ligger jag verkligen efter men jag har ganska bra aning om vad jag ska köpa till var och en och bränna pengar går ju som bekant fort. Känner mig inte värst stressad egentligen. Så avancerat är det inte att köpa julklappar....

Nu ska jag återgå till arbetet i några timmar till innan det blir lite julstäking ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback