Nu får det vara bra...

Jag måste nog helt sonika skaffa mig en gammal hederlig väckarklocka som ringer så de väcker döda för jag har gjort det igen...försovit mig alltså...Femte morgonen på raken. Måste vara något slags rekord för min del...
Imorse vaknade jag av att katten skrek och jag vinglade upp för att släppa ut den. Peter var redan uppe och tittade på mig där jag stod och slet med att få upp ögonen och kämpade för att hålla balansen halvnaken och med håret på ända....
- Nu vet jag hur en neandertalare såg ut, konstaterade han och skrattade rått.
Jag skrattade inte när jag till slut kunde fokusera blicken och såg att klockan var sju. Gaaahh...BRÅTTOM!
Jag hör ju mitt alarm men jag stänger ju tydligen av det hela tiden. Hjälper inte att lägga telefonen längre bort heller för jag bara går upp, stänger av den och går och lägger mig igen. Vill ha en sådan där som skallrar skithögt tror jag...

Är lite sur just nu för jag var tvungen att avboka min klipptid imorgon som jag blev så glad över att få. Peter ska ju jobba i alla fall och jag lyckades inte få tag på barnvakt. Nåja inte hela världen men jag ser verkligen förjävlig ut i håret för tillfället...
Just nu lunchar jag på jobbet och det finns att göra, särskilt på smörgåstårtsfronten...Sen i eftermiddag ska jag hämta ut julklapparna som har kommit efter min näthandel och förhoppningsvis hinna slå in några...
Apropå näthandel så ringde det en tjej igår kväll ifrån Toyland.se där jag beställde leksaker i förrgår. Hon informerade om att en grej jag hade beställt var slut men jag kunde bara ringa idag fram till klockan halv tre om jag ville ha något annat. Bra service tycker jag för oftast när man handlar på nätet och någonting är slut i lagret så upptäcker man detta först när man får grejerna. Nu har jag i alla fall fixat detta. All heder till Toyland och Linda som jobbar där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback