Blodet sprutar!

Har precis sett tacklingen på Lubos Bartecko från kvartsfinalen Slovakien-Norge imorse. Höll på att spy-på riktigt när man fick se blodet som sprutade ur bakhuvudet på Bartecko. Det var som om någon hade satt på en vattenkran! UUUUUhhh säger jag bara. Helt otroligt att det verkade som det gick förhållandevis bra med honom....
När det gäller tacklingen så var det fullkomligt idiotisk och Tollefsen eller vad han heter ska naturligtvis stängas av en lång tid framöver...Hoppas att vi slipper se såna fula tacklingar mer under slutspelet...

Ja nu går OS in i slutfasen och ikväll och inatt blir det intensivt. Undrar om man hinner att sova någonting alls? Det är längdstafett för herrar (tror dock inte att Sverige har en chans...), Anja åker, skiljematch för curlingherrarna samt höjdpunkterna Canada-Ryssland och Slovakien-Sverige. puuuhhh...
Får väl ta en runda på crosstrainern plus ladda med en kanna kaffe för att hålla mig vaken...

Har sån jäkla träningsvärk idag i benen och rumpan så det finns inte. Fick gå på tvären nedför trappan imorse och att böja sig är en prestation om jag klarar....Ändå är det rätt så gött på nåt vis...

Nu har jag och Angelina göttat oss med varsin semla och ska leka en stund. Misstänker att hon somnar vääldigt tidigt idag för hon var vaken ganska sent igår och uppe tidigt imorse. Hade inte sovit på dagis heller så hon är nog rätt så mör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback