Fredagskväll...

Jesus va trött jag är! Känner mig som ett utsketet lingon....
Det har varit riktigt mycket folk på jobbet idag och efter lång stiltje så känns det både bra och jobbigt eftersom man inte är van tempot.
Jag och Angelina är ensamma hemma för Stefans klass håller i ett skoldisco ikväll och Peter har äran att vara DJ. Angelina fick vara några timmar hos brorsan och hon är nog också ganska trött efter allt busande med Linnéa...

Ska försöka orka titta lite på Skavlan och kanske Erin Brockovich men jag tvivlar på detta...OS-invigningen får stryka på foten för det brukar vara ganska trist. Bättre att vara vaken när det börjar på riktigt. Redan imorgon är det dags för skidskytte och damhockey. Härligt!

Nu ska jag sluta att vara tråkig mamma och kosa lite med min dotter (som bara vill att jag ska leka)...Imorgon blir det jobb igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback