I am back!

Ojsan vilket långt blogguppehåll det blev. Har verkligen inte hunnit att blogga överhuvudtaget den senaste veckan men nu ska jag ta igen det...Har ju varit på en jättekul resa till Göteborg bland annat så jag har lite bilder att visa därifrån.

Just nu kollar jag på OS och hoppas att vi tar en medalj i skicross. Det var några dagar sedan vi fick medalj nu...hehe...Skidskyttet gick ju sådär....Helena Jonsson kan ju inte beskrivas annat än en av OS största floppar. Så fruktansvärt tråkigt men hon kommer nog igen...

Idag har jag varit ledig men det har varit full fart ändå. Jag är fruktansvärt trött efter helgens bravader så imorse var det minst sagt segt när jag skulle släpa upp mig själv och barnen klockan sex. Hela kroppen skrek efter sömn...

På förmiddagen skulle jag ta mitt årliga besök hos tandhygiensisten. Jag verkar ha fantastiskt bra tänder och idag gick det hur bra som helst. Hade knappt tandsten...Sedan blev jag väldigt lycklig när det dessutom bara kostade 330 spänn. Tydligen så gick Försäkringskassan in och betalade 300 spänn och det tackar vi ju för...

Sedan åkte jag hem och röjde upp det värsta hemmavid. Det såg ut som vi hade haft inbrott så det blev en del plockande....Efter detta så lekte jag och Angelina en lång stund men då höll vi oss på hennes rum...

Kom iväg på step-passet idag också fast att jag var jättetrött samt hade rejäl träningsvärk i låren efter gårdagens pass. Provade att steppa i mina löpardojor istället och det gick ju jättebra. Höjde till och med brädan och kände ingenting i benhinnorna. Däremot höll mina ben att dö! Jag kommer nog att ha svårt för att gå imorgon misstänker jag.

Körde ju för första gången på flera veckor båda träningspassen igår och det känns som sagt var i kroppen idag. Man lägger av sig oroväckande fort....Det är lite mindre med folk just nu men man får hoppas att det beror på OS. Det spörs nästa vecka...

Nu ska jag lägga in lite bilder från Göteborgsresan...

Nu ska jag ladda in lite bilder och lägga upp dem i nästa inlägg...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback