Lunchrast

Sitter på jobbet och segar en stund innan det är dags att hugga tag i smörgåstårtorna. Provade nyss en fullkorntrekant med min nya räk & äppelröra. Vääldigt god men två klyftor vitlök i så nu får jag låta bli att andas på kunderna i eftermiddag...

Märks att folk har fått lön för idag har det varit väldigt rushigt...

Igår somnade jag med kläderna på vid halv elva och vaknade vid kvart i fyra när katterna skulle ut. Var helt slut igår tyligen men det var väl inte så konstigt. Även jag måste sova ibland. Masade mig inte upp förrän vid halv nio imorse.

Ikväll blir det skidskyttestafett och curling-final!! Man suktar ju efter fler medaljer innan OS är över på söndag...

Var rysligt impad av Charlotte Kalla igår. Jisses va fort hon körde och ändå har hon käkat antibiotika. Tror inte att man ska räkna bort henne på tremilen även om hon inte är någon långdistansare...Tjejlaget gjorde förövrigt en otroligt bra insats efter förutsättningarna. Tjejen på sista sträckan tog ju ut sig helt fullständigt så ingen kan säga att de inte försökte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback