Magsjukan hann ikapp...

...mig också till slut...Fy fan va tråkigt! Har bara spytt en gång och får i mig både glass och dricka men mår inte värst bra. Är helt slut i kroppen...


Har legat i sängen precis hela dagen och kommer nog inte att röra mig värst många meter under kvällen heller...


Lina gör mig sällskap och pusslar lite...

Nu ska jag ägna kvällen åt OS och Melodifestivalen. Kanske direktbloggar sen för att hålla mig sysselsatt.

Just nu pratar de om rodelolyckan som drabbade den Georgiske deltagaren igår. Usch och fy. Vad finns det för vits att behöva åka så jävla fort? Sedan kan man ju undra över vilket pucko som bygger en sådan farlig bana med stålställningar precis bredvid? Blir ju säkert en aningens nervöst för de åkare som ska tävla idag....Nu har de i alla fall flyttat ned starten samt byggt upp en trävägg vid olycksplatsen.

Annars är ju höjdpunkten idag damernas sprint i skidskytte där det ju finns två svenska medaljchanser. Gissa om det blir spännande?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback