Utbildning

Sitter här och slötittar lite på curling i väntan på hockeyn. Sveriges killar spelar ju särspel mot Storbrittanien. Började bra men nu har de tappat lite. Hade tänkt att sova men misstänker att man blir skittrött då så jag satt på lite kaffe istället...
Har suttit och kollat lite träningsutbildningar. Gymnastikförbundet kör en massa roliga utbildningar under sommaren på Lillsved. Är väldigt sugen på att gå step och även skivstång. Dessa kurser ligger dagarna efter varandra så det passar ju kanon! Gymnastikförbundets utbildningar är ju inte så dyra heller så det passar ju bra att slå två flugor i en smäll...Är så himla sugen! Till hösten får det nog bli ett step & styrkapass om det finns någon bra tid. Jag är ju så himla ombytlig och vill ha nya pass hela tiden. Det är bara cirkelträningen som jag håller fast vid för det passet är min lilla bäbis...

Den 22:a maj ska Bodies In motion dessutom ha en stor eventdag på Selma Spa och den är jag verkligen intresserad av. Både utomhus och inomhusträning tydligen....

Hade tänkt att ta en varv på crossen idag men jag har sån jävla träningsvärk så jag hoppade det. Kanske får tänka om ifall det blir svårt att hålla sig vaken sen...

Nu ska jag vila mig från datorn ett tag innan jag blir fyrkantig i ögonen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback