Crosstrainer inköpt!

Ja när jag får för mig att jag verkligen vill ha något så vill jag ha det NU..helst igår...
Lade ju in bud på Tradera i förrgår men när det började att dra ihop sig igår kväll så var det naturligtvis en som inte gav sig i budgivningen. Hon lade över med 25 spänn och jag hann inte kontra...surt...

Därför blev jag himmelskt glad imorse när jag fick se en för 800 spänn på Blocket i Karlstad. Kastade mig på telefonen och den fanns kvar. Sen fick jag ringa och fjäska för Peter eftersom jag jobbar imorgon så kan jag inte hänta den. Men som tur är så är han ju så snäll så att han fixar det....Han är för go han...
Så imorgon ska det börjas att trampas vill jag lova!

Idag har jag jobbat hela dagen och fick trevligt lunchsällskap på Rincon av K.
Igår så bara krånglade allt hela dagen så jag stupade i säng och somnade med kläderna på före klockan elva. Vaknade dock väldigt pigg imorse vid sjutiden....

Angelina är störtförkyld och ganska gnällig stundtals. Vill absolut INTE gå till dagis. Vill bara titta på Nicke Nyfiken...

Idag skänkte jag min timlön plus lite till i ett led av Aftonbladets kampanj för offren i Haiti. Känns futtigt på något sätt men om många bidrar så kanske det kan bli till någon hjälp. Hoppas kan man ju i alla fall....

Nu ska jag försöka få min trötta dotter i säng och sedan ska det inte bli sent för mig heller idag...


Kommentarer
Postat av: christina

grattis till den

2010-01-22 @ 13:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback