Slut på helgen...

Ja och så ledigheten snart slut för den här gången...i alla fall tills på onsdag när det är röd dag igen. Känns som om jag är ledig precis hela tiden just nu men det är ändå väldigt skönt för jag behövde det verkligen...

Igår bara slappade jag i stort sett hela dagen. Fick med mig Angelina ut för att åka pulka en stund och hon tycker allt att det är väldigt kul när hon väl kommer i alla kläder...


Kul att göra snöänglar...


Sen blev det pulkaåkning i rutschkanan på dagis...

På kvällen var vi på hotellet och spelade bowling med ett helt gäng med vänner och bekanta. Jag spelade bättre än sist men Ulrika slog mig med en poäng! Men å andra sidan ledde hon hela tiden så det var ju rättvist ändå...Efteråt blev det en clubsandwich i restaurangen...


Peter gäspar stoort och Angelina leker med servetten i väntan på maten...

Idag var jag faktiskt uppe redan vid åtta. Skulle till slalombacken för att stå i kiosken.

Det var lugna gatan mest hela tiden...


Slalombacken genom ett mycket immigt fönster...

Har börjat att mixa min cirkelträningsskiva och det är alltid en pärs för smidigt går det sällan...Hann färdigt med halva innan tålamodet tröt. Struntade i alltihop och tittade på nästan hela Departed (jäkligt bra film!) men kunde inte missa sista avsnittet av John Adams. I slutet när Adams och Jefferson dör på samma dag, den 4:e juli precis 50 år efter självständighetsförklaringen, så tänkte jag att: det kan väl ändå inte vara sant! Men efter att ha kollat med Wikipedia så har jag fakta! Det är alldeles sant. De dog med bara några timmars mellanrum. Helt otroligt egentligen!

Nu har jag fått order om att killa min sambo på ryggen så det är väl bäst att jag lyder..haha...kanske blir lite hockey inatt också...vill inte gärna missa det fast att det sänds på en okristlig tid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback