Den första semlan

Ledig dag igen då och jag sov till halv elva. Nästan skämmigt att erkänna men så var det....


Katterna ligger som vanligt på det varma badrumsgolvet och jag förstår dem...För en gångs var de sams också...


Sen åkte jag och Angelina upp i Årjäng för att fixa lite grejer. Gissa om jag blev glad när jag fick se att Lasse hade gjort semlor på cafét! ÅÅÅÅÅ så god den var!


Lina trotsar kylan och äter en isglass...men hon åt lite av min "svemla" också...

Sen tog vi en vända till bibblan och lånade lite nya böcker (inte för att det behövs direkt för vi drunknar snart i barnböcker!). Handlade lite mat också för kylskåpet ekade tomt.


Angelinas dagiskort hade kommit och jag måste bara visa det för jag tycker att bilden är så fin. Full i bus...


Stefan har LAN-träff med sina kompisar och det började med att en fas gick så jag fick springa in till snälla grannen som hjälpte mig....


....och eftersom jag är en väldigt snäll styvmor så köpte jag pizza och chips och dip till datafreaksen! Fast jag fick ju smaka själv förstås...


Själv ska jag roa mig med den här snart. Har läst boken som jag gillade...

Annars har jag mest suttit och knappat in medlemmar som skickar e-postadresser till mig. Vi ska ju börja med internetbokning till träningspassen och då måste man ha ett lösenord som jag styr när det ska skickas ut. Ett monsterarbete innan alla är registrerade men jag tror att det kommer att bli kanon när vi sätter fart. Imorgon kväll lägger jag ut den första veckans träningspass så då hållerna jag tummarna för att allt funkar...

Funderar på att ta med mig Angelina till Leklandet i Karlstad på lördag. Tror att hon skulle tycka att det var jättekul. Får se om jag får någon med mig....

Det går inte så bra för Färjestad just nu....

Imorgon får det nog bli en tur ut till pappsen...

Nu:filmtajm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback