Gött med träning!

Sitter här nu och ska snart masa mig i säng. Är otroligt seg efter träningspassen idag. Det är alltid lite tyngre när man har haft ett pass dagen före.
Full fart på cirkelträningen idag också, sexton stycken och flera även på styrkan. Som vanligt är det fullt tryck på de flesta passen såhär efter jul och det är bara att hoppas att det håller i sig.
Fotade på cirkelträningen idag så jag ska lägga ut en del bilder på hemsidan tänkte jag. Så oerhört skönt att vara igång igen med träningen! Synd bara att det inte finns något spinningpass jag kan gå på för det skulle jag VERKLIGEN behöva med tanke på min dåliga kondition.

Trist att jag missade Idrottsgalan också, men lite lamt att lägga den innan OS när inga deltagare varken kan eller ´vill komma dit. Hade ju varit lite kul att se Helena Jonsson hämta Jerringpriset....

Näe nu äre natta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback