Helg igen...

Så var det helg igen då. Har jobbat två dagar nu och det har varit ganska så lugnt. Ingen orkar väl gå ut i den här kylan. Dessutom är det ju så halt på alla vägar så man åker nog inte så långt i onödan. Just detta faktum får i alla fall mig att stanna hemma ifrån Leklandet imorgon. Trist men sant. Får hitta på något annat med Angelina.
Ska försöka att ta mig ned till gymnastiksalen och öva på passet också. Inte många dagar kvar nu och jag är inte ens halvklar med varken musik eller upplägg men det brukar ordna sig till sist.


Nu är hyllorna på plats i det nya köket på jobbet. Blev kanon tycker jag...bara lite lyse som fattas...

Nu är försäljningen av semlor igång på allvar. Sålde över åttio stycken idag och jag och M. delade på en. Gottigott. Ifjol åt jag bara en enda en, på fettisdagen, men nu har jag käkat två sedan i tisdags....bådar inte gott....


Har hyrt en skräckis att titta på ikväll....inget Let´s Dance i det här huset...


"Vi poppar popcorn mamma!"


Likt sin bror gillar den här lill-skruttan att göra miner framför kameran...


Popcorntime!

Gött att FBK äntligen fick lite flyt med sig igår...hoppas att det vänder nu.

Längtar efter OS. Inte länge kvar nu och Anja kom tvåa i störtloppet idag. Allt är precis som vanligt...

Nej nu ska jag få Linan i säng så vi kan skrämma upp oss sen...

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Glännert

visst fan va filmen äcklig??!

2010-01-09 @ 10:16:29
Postat av: Anonym

Omg vad fint kök

2010-01-11 @ 23:53:46
URL: http://donnadobrinic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det mörka köket där din dotter står tror jag. Hur fint som helst

2010-01-11 @ 23:55:16
URL: http://donnadobrinic.blogg.se/
Postat av: Tessan

Glenn: Ja den var hemsk! Hua...

Anonym: Ja vi är supernöjda med vårt kök. Blev precis som vi ville ha det...fast bättre....

2010-01-12 @ 22:35:39
URL: http://flowerroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback