Lite träningsbilder...

Har varit ganska kass på att lägga ut bilder nu ett tag känner jag...Här kommer i alla fall några ifrån cirkelträningen igår så att ni vet vad jag pysslar med på måndagkvällarna.


Springa på tjockmattan suger härligt i benen! Killgänget plus Veronica kämpar på!


Hoppa hopprep är inte så himla enkelt när man är vuxen....tycker i alla fall inte jag...


Andréa tar chansen att puckla på mor sin...


Annika tar i...


Åsså kommer den där satans hinderbanan på slutet...


...och ålar man inte under bommen så får man skäll av tyrannen Terése...


En aningens spänstig...


Magen ska oxå tränas...


Upp och ned på bänken....


Armarna uppåt sträck!

Ja som ni ser så är det full fart och det blir alltid ett härligt gäng på cirkelträningen. Det är därför det blir så himla kul! Mycket skratt och prat men ändå hård träning.

Jag har förresten fått för mig att jag verkligen vill ha en crosstrainer så jag gick in på Tradera och hittade den här...


Har ingen aning om den är bra men bättre än ingen alls...Står just nu i 409:- med mindre än ett dygn kvar.....Det bästa är att ägaren bor i Kil så det går ju att hämta där....
Skulle passa mig ypperligt att ha framför TV:n (då kanske jag skulle titta lite på TV:n också) och stå och trampa på. Otroligt bra förbränningsmaskin är det i alla fall och eftersom jag aldrig hiner ut förrän natta på promenad så why not?

Idag har jag ju varit ledig och jag och LIna har tagit det lilla lugna. Hon är så himla förkyld så vi skippade det inplanerade badhusbesöket. Var uppe i Årjäng och fixade lite saker. Lämnade in stereon på Myrvolds till exempel. De trodde att de kunde fixa den för tydligen var det ett vanligt fel att luckan krånglade på den modellen. Skönt att höra...
Sen var jag hos morsan och lämnade in en bunt med skol och dagisfoton som ska bli inramade och kanske komma upp på väggen så småningom....

När vi kom hem så blev det chicken fajita och så var jag ned en sväng till gympasalen och tog lite bilder på Annika och Malin. Vi bestämde oss för att vara hurtiga och gå på spinning på lördag morgon klockan 8.30. Pust!


Lite färg i sovrumsfönstret fick det bli också. Dör antagligen inom en vecka så det gäller att passa på att njuta av utsikten så länge det varar....

Förhörde Stefan på Vasatiden förut och insåg att det var ganska mycket som har fallit i glömska under årens lopp. Jag som var så jäkla haj på historia förr!

Missade Mästarnas Mästare idag igen plus handbollen insåg jag precis...men alla bra program går ju precis när det är dags att natta Lina....fast idag somnade hon medans jag läste och det hör inte till vanligheterna precis...



Kommentarer
Postat av: Lena

Ja det är ju synd att man inte bor permanent i Årjäng såg roligt ut det där med träningen

2010-01-19 @ 23:55:23
Postat av: Mona

Heia Ullis :D

2010-01-20 @ 15:31:37
Postat av: Elise

Såg riktigt kul ut med cirkelträningen.....

man kanske skulle prova, när är det ???

Har du din bärbaradator så sätt den i bra höjd (strykbräda), gå in på svt å kolla mästarnas mästare när du crosstränar =)

kram kram Elise

2010-01-21 @ 12:18:04
Postat av: Tessan

Cirkelträning är bara sååå himla kul och ni är så hjärtligt välkomna på måndagar 19,30-21.00 i lilla gymnastiksalen vid Silbodalskolan....

Elise: Ja nu jäklar ska det trampas!

2010-01-21 @ 21:14:13
URL: http://flowerroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback