Lördagsjobbing...

...är inte min favorit direkt men nu har jag varit ledig på lördagar fyra veckor på raken så det är väl bara att inse att det är min tur nu....
Var hos N. på kalas igår kväll och kom inte hem förrän vid tolv så jag är dessutom trött som en gris!
I eftermiddag måste jag träna på gympapasset så att jag lär mig någorlunda tills imorgon....annars får jag väl skriva lappar med STOORA bokstäver att klistra fast på golvet...haha...

Gött att det äntligen är lite mera lagom temperatur ute i alla fall så man slipper gruva sig extra innan man kommer iväg till jobbet. Nu är det precis sådan vinter som det ska va!

Ingen idé att dra ut på det....åker jag nu så hinner jag med en kaffe eller två innan jag börjar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback