Seeegt!

Känner mig så himla seg och trött idag men det är ju lördag och jag ska jobba och då har jag allt som oftast den känslan tyvärr. Kommer väl snart igång hoppas jag.

Igår var det också jobb mest hela dagen. M, gjorde sin sista dag och hade med sig en liten present till oss...


Hon tyckte att vi var i behov av en ny och visst var denna läcker!? Hon är för rolig den där tösa...


Är man lite rastlös när man sitter på ett café kan man ju alltid göra hundben av servetterna...


Fredag klockan fem och det var helt tomt på cafét. Snacka om tråkigt! Årjäng är verkligen inget livligt ställe på eftermiddagarna under vintern...

Kollade lite på "På Spåret" och jag vet inte vad som har hänt för plötsligt kan jag knappt en enda fråga. Antingen är det några hjärnceller som har försvunnit eller också har frågorna blivit svårare sedan Luuk och Lindström tog över....
En liten kik på Skavlan blev det också innan Solsidan började. Var ju faktiskt lite småkul men det är svårt att få en riktig uppfattning eftersom man alltid har två trötta ungar som strir runt sig på fredagkvällarna. Är det inte det ena så är det det andra....
Gick i alla fall och lade Angelina vid tio och jag klarade inte ens att läsa färdigt böckerna för jag somnade under tiden jag läste....

Nu ska jag göra mig iordning och ta tjuren vid hornen och göra veckans sista arbetspass!


Kommentarer
Postat av: Tina

Men idag var det lite mer fart där ;0)Å vi hann till Folkets hus oxå. Tack för en trevlig fikastund

Tina

2010-01-30 @ 18:38:29
Postat av: Inga M

Så här tomt som på bilden har jag aldrig lyckats se Broms café! Igår lördag när vi var där, var det nästan alldeles fullt. Det är ett trevligt ställe att fika på, med gott kaffebröd och jag gillar verkligen kristallkronorna i taket!

2010-01-31 @ 07:31:47
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Tessan

Ja ni man är väl väldigt bortskämd med att ha fullt upp hela tiden...men januari har varit fruktansvärt lugn plus att vi ´har varit en extra personal och då blir det segt i längden. Tror att det är kyla, snö, halka oc´h brist på pengar efter jul som har ställt till det lite. Hoppas det i alla fall för dagarna går väldiggt mycket fortare när det är mycke folk...

2010-02-01 @ 12:11:56
URL: http://flowerroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback