Sleten så det snurrar...

...i huvudet just nu. Antar att det beror på sömnbristen som har rått den här veckan. Nästa vecka får det bli skärpning! Har jobbat hela dagen och det var riktigt mycket folk oväntat nog. Gött för då går dagen fort. Hämtade Stefan i slalombacken på hemvägen och han hade rejält ont eftersom han ramlat och fått skispetsen i bröstet i sista åket.... Nu har jag just käkat något som vi inte har ätit på flera år. Fläskfilé med curry och banan. MMMM så gott det var! Sedan ska jag försöka att slänga ihop en fruktsallad till eftrrätt tänkte jag, men det får vänta ett tag tills all grädde har lagt sig tillrätta i magen... Har också hunnit att gå igenom gympapasset en gång till så nu är jag färdig för idag. Nu blir det soffan och en öl tror jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback