Snacka om överviktiga...

Läs om golvraset när Viktväktarmedlemmarna väger in sighttp://www.aftonbladet.se/nyheter/article6423950.ab

Sitter här vid frukostbordet med en kopp starkt kaffe och försöker vakna till. Blev sent igår också eftersom jag gjorde klart musiken till gympapasset samt städade bort de absolut sista tomtarna. Fast det vet man ju aldrig. Man brukar ju alltid hitta någon här och där ett halvår senare....

Igår var jag och Lina i badhuset. Det var såå himla längesedan sist. Mycket plasking och hoppande från kanten blev det men tyvärr inte så mycket bastubad...synd för jag var frösen....

Lina igår när vi borstade tänderna.
"Jag har tappat en tand mamma"
"Nä du kommer allt ha kvar dina tänder en bra stund till"och så förklarade jag att man brukar vara ungefär fem-sex år när man tappar sina första tänder.
Då tittar Angelina förskräckt på mig och säger:
"Men mamma...Jag vill ha mina tänder kvar!"

Fina förstärkningar Färjestad lyckades få när de skickade iväg Goren. Bartecko var bra i Luleå om jag inte minns fel. Dick Axelsson är en annan sak men han klarade sig ju bra ifjol och verkar trivas i FBK trots att han för det mesta verkar strula till det för sig.

Nä nu är det snart dags för jobb hela dagen lång....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback