Blixtar och dunder...

...magiska under...ja herregud vad det small inatt. Tror knappt att jag har varit med om sådant oväder här i Sverige någon gång under mitt liv. Ja kanske den där natten när jag var åtta-nio år som jag aldrig kommer att glömma. Då trodde jag på allvar att jag skulle dö men inatt var jag inte så tuff heller ska jag lova.

Jag var extremt åskrädd när jag var liten och kände på mig många timmar innan det drog igång vad som väntade. På senare år så har det där gått över undan för undan men när jag hörde mullret komma i går när jag låg i sängen och läste och tittade ut så reste sig håret på armarna. Det såg ut som om det vart krig.
Jag sa till Peter: kommer det där hit så springer jag ut i bilen. Det hann jag inte.

Lina var den enda i familjen som lugnt snarkade vidare....

Gött var det i alla fall att det inte kom tillbaka senare så att man fick sova lite. Tyvärr så kanske det kommer mer i eftermiddag. Usch o fy!

Tror även att en liten tromb drog förbi för det var en del grejer som flyttade på sig om man säger så...ska gå utr och kolla läget nu....

Kommentarer
Postat av: Steinarmoa

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2011-02-14 @ 11:29:22
URL: http://steinarmoa.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback