Slutsemestrat

Jäpp nu är det över för den här gången och back to work än en gång. Gjorde första dagen igår och den var ganska lagomt jobbig och idag så hade jag ledigt igen. Kallar jag mjukstart...haha...Jag har verkligen haft en fantastiskt skön semester med bara två regndagar och har fått uppleva massor av skoj saker. När det är så härligt sommarväder så vill man inte byta bort det för allt i världen mot en utlandssemester.

Efter ovädret inatt så har jag i princip gått och väntat på ett nytt (som de hade varnat för) hela dagen och ett tag kändes det otroligt syrefattigt och kvavt men ännu har inget hänt så det kanske var falskt alarm...hoppas kan man i alla fall för det var riktigt otäckt inatt...


Äntligen har mina MTB-skor anlänt! Köpte dem på Tradera och ska nu testa och se om de kan lösa mina fotproblem eller inte. MTB-skorna gör att du inte kan snedbelasta foten och för att kunna gå i dem så måste man ha en rak hållning. Det som är viktigast för mig som sätter i hälarna först är att det inte funkar med dessa skorna eftersom de är rundade uppåt bak.


De satt i alla fall som en smäck och är otroligt mjuka och sköna. Jag har travat runt i dem här hemma hela dagen. Man kan tydligen få träningsvärk i rumpa och lår ibörjan men det tvivlar jag på. Så jäkla taskig hållning tror jag faktiskt inte att jag har i vanliga fall heller för det kändes inte så värst konstigt att ha dem på. Kände mig mest längre eftersom de har så tjocka sulor. Är spänd av förväntan över hur de känns att jobba i...Kan jag få ner smärtan till hälften så är jag mer än nöjd...


Den här fräcka T-shirten fick jag av min kära barndomsvän Frida som är här på semester och kikade in idag. Frida jobbar på OLW/Göteborgskex och om jag har fattat det rätt så snickrar hon ihop erbjudanden och reklamkampanjer. Den här T-shirten har hon designat själv och därför var det ju extra kul att jag fick en...skön var den oxå...Stefan försökte sno den med en gång men jag gömde den långt inne i garderoben...hehe..

Imorgon kommer Frida igen och då ska vi ha myskväll och käka lite mat och så ska hon sova över här. Blir säkert hur trevligt som helst. Vi ses ju inte så ofta så vi har väääldigt mycket att prata om när tillfällena ges....Att vi snattrar som två papegojor båda två gör ju inte saken sämre...

Hann med en höjdpunkt till idag och det var säsongsstarten av Morden i Midsomer. Ingen sommar utan Barnaby!
Nu måste jag lägga mig för är det lika mycket folk på cafét imorgon som det var idag så får jag fullt upp...
Natti natt


Kommentarer
Postat av: Linda

Håller heeelt med dig! Ingen sommar utan Barnaby :-) Fräck t-shirt!



Kram Linda

2010-07-14 @ 14:09:54
URL: http://linda-larsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback