Energilös...

...är jag idag. Jag får absolut inget vettigt gjort och samtidigt är jag rastlös på något sätt. Det liksom kryper i hela kroppen och jag VILL hitta på något men orkar inte...Antar att jag helt enkelt är trött. Det har varit en hel del sena kvällar de sista två veckorna.
Hade tänkt att sätta mig vid pianot för att spela och sjunga lite men det sket sig det också eftersom hesheten aldrig tycks gå över...Bläää....
Vet vad jag SKULLE behöva göra...ta hand om ren tvätt som ligger i drivor och väntar på att tas om hand...suck! Den där tvättstugeraiden blev inte av igår för då spelade jag ju golf istället och idag tog jag och Lina en tur upp till travet för att se om det fanns några djur där. Det fanns bara en kanin och några höns och i lekparken hade ett dagis avslutning så där var det knökfullt av barn. Vi åkte till mormor en stund istället....

Äsch...jag tro att jag skiter i allting och bara går och lägger mig helt enkelt. Imorgon är jag ledig men jag ska på utvecklingssamtal på dagis och sedan till kiropraktorn i Åmotfors så det blir nog full fart då med...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kanske är så att du behöver ta det lite lungt gumman. Kroppen säger ifrån när den inte vill mer vet du. Var rädd om dig



Kramisar från mamma

2010-06-17 @ 09:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback