Efter träningen...

Tja...sitter och softar efter dubbelpasset som jag oftast gör...väldigt mör i kroppen. Undrar lite över hur ryggen känns imorgon. Har absolut inte känt några smärtor under passen men det kan bli värre när man stelnar till.
Körde mycket mage och coreövningar idag i ganska högt tempo på styrkapasset så det blev svettigt värre.
På cirkelträningen var det som vanligt fullt ös och idag tog de flesta verkligen ut sig till max!

Här hemma är det fullt med ungar. Stefan har filmkväll eller filmnatt som jag antar att det blir...Lovade honom det eftersom jag har ledigt imorgon. Hade sånt jäkla flyt att jag lyckades att få igång projektorn med ljud och allt så gissa om kidsen är nöjda! De ska plöja igenom fyra filmer så de har att göra ett tag....

Imorgon är det dags för årets stora trauma. Besiktning av bilen....ÅÅÅÅÅÅHHHH vad jag hatar det! Det enda positiva är att man nu slipper att halka iväg till Bengtsfors...Visserligen är den nu lagad och klar men de hittar alltid någon liten grej att anmärka på....usch!

Sen kanske det blir en tur till M. så ungarna får leka lite. Lovade att höra av mig imorgon....

I lördags prickade jag in tre av mina fyra semesterveckor. Kändes väldigt gött även om det är länge kvar. Det blir två veckor i början av juli och en i mitten av augusti. Så boka inte in dem gott folk för då är det 99% chans att det regnar all the time!! Har inte haft någon vidare tur med mina sommarsemestrar direkt....
Är sååå avundsjuk på min mor som åker till Thailand till helgen. Det skulle vara så obeskrivligt gött att få göra det! Bara sola, bada och dricka färgglada drinkar under ett parasolll...mumma!

Näe nu ska jag nog pallra mig in i duschen. Hoppas att det är varmare än imorse bara. Då hade Lina skruvat på varmvattensberedaren så det var verkligen inte varmt vatten....

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du gumman, det är några år sen vi var iväg tillsammans. Det var den roligaste semester jag haft tror jag. Vet inte att jag skrattat så mycket under 2 veckor i alla fall. Jag har alltid lite ångest innan jag åker men nu är det snart dags. Blir bra bara jag kommer iväg men jag saknar alltid er hemma så jäkla mycket. Skulle aldrig kunna flytta utomlands



Kram mamma

2010-03-02 @ 09:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback