Nu börjar det...

Den otroligt jobbiga påskveckan har nu startat. Norrmän invaderar Årjäng och cafét är inget undantag.
Just nu har jag lunch men jag tror att jag ska korta den lite idag för att hinna med allt jag måste göra innan klockan kvart i fyra.

Hade tänkt hinna pressa lite marsipan idag men det tro jag att jag kan glömma. Har två smörgåstårtor först och kanske fler smörgåsar (norrmännen ska ju ha räksmörgåsar all the time) och disken tar aldrig slut....kommer nog att vara riktigt mör ikväll med tanke på att jag har två träningspass att köra igenom innnan jag kan stupa i säng...

Gjorde en riktigt god skagenröra förut med två vitlöksklyftor i som jag åt tillsammans med färskskalade räkor här på lunchen. Den var kanon men nu kommer jag att stinka hela eftermiddagen...hihi...

Back to work! Yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback