Salsa

Japp. Jag ska lära mig att dansa salsa! Den 22:a april börjar det och då ska jag vara på plats. Ska dra med mig Bittan också tänkte jag. Måste komma ihåg att ringa på måndag och anmäla mig så det inte blir fullt. Det ska bli riktigt kul! Tydligen ska man ha högklackat på sig och då uppkommer ett problem...jag äger inga högklackade skor och jag kan knappt gå i högklackat. Hmmm....får väl köpa mig ett par och prova lite hemma och hoppas att jag inte bryter benen...Kommer att se väääldigt lustigt ut. Som en elefant på styltor typ...smidig som ett kassaskåp...


Kommentarer
Postat av: Anette

Åhhh va himla kul det lät då. Är det för alla lr bara er som är tränare??? Vill så himla gärna gå. Vet du vart, när & hur??? Ha en trevlig Påsk KRAMIZ Anette;-)

2010-03-29 @ 19:12:39
Postat av: Tessan

Det är vuxenskolan som anordnar så det är bara att ringa dit och anmäla sig. Kursen börjar 22:a april (torsdag) kl.19.00 på Tingshuset. Tror att det var tio gånger och det skulle kosta 600 kronor. Glad på sk på dig och din familj med!

2010-03-29 @ 22:35:04
URL: http://flowerroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback