Snorigt...

Har dragit på mig värsta pangförkylningen och snorar, hostar och nyser. Inte så himla kul! Hade lite feber i går kväll och kände mig helt off så snälla Åsa fick vara vikarie för mig på gympan. Hon var schysst och tog även passet idag och Christina kunde ta styrkan så nu ska jag bara ta det lugnt ikväll så får vi hoppas att det går över lite snabbare.

Den här helgen har jag inte orkat blogga någonting. Var i badhuset en sväng i lördags, städade och på kvällen kom Jonas och Ulrika med barnen och käkade smörgåstårta och banan-cheesecake
Igår ägnades den mesta tiden till fotboll nere i sporthallen. Var där i flera timmar och kollade på när Mikaela, Marielle och Stefan spelade klasscup. Görsköj för det är inte ofta som jag kollar på fotboll nuförtiden...
Mikaelas lag vann hela tjottaballongen, Stefans lag kom femma och Marielles vet jag faktiskt inte för då hade jag gett upp och gått hem och bäddat ned mig...Tittade på resor för att pigga upp mig själv men blev mest på dåligt humör eftersom jag helst skulle vilja åka NU IDAG!
Somnade i Angelinas säng i går kväll så imorse när jag vaknade så hade jag en aningens ont i ryggen också...Då var det lite synd om mig faktiskt...

Imorgon är det modevisning så då ska jag och Bittan roa oss med att göra en massa massa smörgåsar....verkar som om det kan bli en hel del folk...

Näe nu är lunchpausen slut och jag ska fortsätta i ett par timmar till innan jag kan gå hemåt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback