Vicken dag!

Idag fick jag verkligen släpa mig till jobbet. Jag kände överhuvudtaget inte för att jobba. Inte ofta att jag känner så men idag var det verkligen gruvsamt. Jag hade kanske på känn vad som väntade mig?
Det var som att kastas in i ett inferno. Massor av folk när jag kom och en ljudnivå utan dess like! Det var bara att kasta sig in i smörgås-tillverkingen.
Bittan och Lotta hade också fullt upp eftersom de hade fått en akut-beställning under morgonen på tårtor till 250 personer!!!

Hela dagen gick i ett enda svisch och jag var väldigt glad över att vi hade D. där som kunde hjälpa till med disken annars hade vi legat pyrt till...Kändes som om varenda människa skulle fira våren med godsaker.

Var hemma till slut vid halv nio-tiden. Lina visade stolt sin nya fina cykel som Peter hade köpt i Karlstad idag. Ska lägga ut bild på den imorgon. Nöjd var hon i vilket fall som helst...

Tittade på avslutningen på "På spåret"och sedan blev det "Baksmällan". Jag har ju visserligen redan sett den men inte Peter. Den är så jäkla rolig så det gjorde mig ingenting. Lina somnade hos mig i fåtöljen...

Nu återstår bara en arbetsdag på den här veckan och imorgon ska jag börja lite tidigare eftersom jag ska sluta tidigare och iväg och sälja liftkort i backen på eftermiddagen. Borde därför sova en stund nu....

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback