Aj aj aj...

...vad ont jag har i min arma nacke! Sitter just nu med en vetekudde runt nacken som jag har fått låna av A-M. Så skönt så skönt!
Detta började igår kväll och jag misstänker att det kan ha något med mina ivriga golfsvingar att göra (samt lite kall vind i nacken dessutom). Ifrån vänstra axeln och hela vägen upp till örat så känns det som ett öppet sår och jag har vissa svårigheter att vrida huvudet åt höger...Så vad gör jag? Jo går ut på ytterligare en golfrunda till förstås...typiskt mig. Imorgon kommer jag antagligen inte att kunna vrida huvudet åt något håll...Som ni säkert har märkt så är jag ganska duktig på att plåga min kropp i tid och otid. Men idag var det faktiskt värt det. Jag och Bittan hade en utomordentligt trevlig golfrunda. Det gick snabbt, det var härligt väder och dessutom spelade vi riktigt bra. Inför sista hålet låg Bittan ett slag bättre än mig men när vi var klara så var jag säker på att vi hade hamnat på samma poäng och då hade jag vunnit eftersom jag har lägre handicap (dock väldigt marginellt). Snopet blev det när jag upptäckte att jag hade räknat fel så Bittan vann med en poäng...usch o fy! Nu är jag skyldig henne en lunch...

Imorgon är jag ledig och har inga speciella planer alls. Hoppas bara på fint väder. Jag ska INTE golfa i alla fall så mycket vet jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback