Fuck you-fingret...

Ni vet det där långfingret som det kliar i när man blir förbannad.... Jag är väl medveten om att det är väldigt barnsligt att sträcka upp det men ibland kan jag bara inte hejda mig. Det har hänt två gånger de senaste dagarna och jag måste säga att det ändå ger en viss skön tillfredsställelse efteråt oavsett om den/de man pekade åt såg eller inte....

Första gången var i förrgår när två snorungar tar sats och kör om mig i minst 100 knyck på en femtiosträcka. Så jävla onödigt och gör mig skitförbannad! Det är överhuvudtaget så jävla mycket onödig buskörning mitt inne i Årjäng och det är bara en tidsfråga innan det händer något riktigt allvarligt. De hann definitivt inte att se mitt arga pekfinger.

Andra gången var igår när jag för femtioelfte gången i ordningen höll på att få en bil i sidan när jag körde runt i rondellen på grund av att alla norrmän ALLTID kör efter högerregeln. De såg nog antagligen mitt uppsträckta finger men det skiter jag fullständigt i.

Jag kan kasta saker också om jag blir riktigt förbannad. Det gjorde jag också igår när jag städade på jobbet och skurborsten oavbrutet åkte av skaftet. Då tjongade jag iväg skaftet över halva köket så det small och Lotta undrade vad i hela friden som hände...

Barnsligt? Javisst. Tillfredställande. Absolut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback