Full fart i parken...

...var det ikväll. Sommargympan drog igång och det kom verkligen väldigt mycket mer folk än jag hade väntat mig. Tror det blev bortåt trettio stycken till slut. Så himla kul (jag hade räknat med max 10) men vi hade ju inte mattor till alla så det måste fixas inför nästa vecka. Lite kallt var det också men vi höll igång ganska bra och det blev svettigt ändå...
Egentligen var det C. som skulle ha första passet idag men hon ringde i går kväll och undrade om jag kunde köra istället eftersom hon var tvungen att jobba kvällsskift. Med andra ord hann jag inte träna in något program så det fick bli ren improvisation. Inte direkt klockrent men nöden har ingen lag.... Ny musik hann jag i alla fall spela in och det var tur för jag var dretlett den gamla.

Kändes gött att röra ordentligt på sig igen. Har varit riktigt lat de senaste veckorna men jag har ju för fan ont överallt hela tiden! Nu är axeln/nacken bra men nu har jag fått skitont i ländryggen istället. Gör inte ónt när jag går och så men när jag lyfter grejer och när jag ska resa mig ur sängen. Det går helt enkelt inte. Det tar tvärstopp. Mycket mystiskt...Peter säger att jag har ischias men jag vet inte...Det gick i alla fall bra att gympa...vi får väl se om jag kan röra mig när jag vakna imorgon...

Nu är jag verkligen jättetrött så nu blir det sängen. Hoppas att Lina kan sova en stund imorgon för jag börjar sent. Ska komma ihåg att fälla ned persiennerna så kanske hon inte vaknar halv sju i alla fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback