Kalas...

Fick plötsligt se på Facebook under lunchen att min svägerska tydligen fyller år idag. Shit! Hade jag ingen koll på alls så det blev lite panik...Fixade ihop en snabbpresent bestående av en bricka med lite vin, ostar, kex, choklad och lite annat smått o gott. Det fick duga...Så efter massagen så blev det att kasta sig iväg på kalas..


Tre sorters tårta hade Andréa bakat och naturligtvis smakade vi på allihop...


Födelsedagsbarnet skrapar lotter för glatta livet....


Glennsan, Lennart och Birgitta...


Lina kastar boll med Jim...

Nu är vi ganska trötta både jag och Lina efter en lång dag med flackande både hit och dit. Angelina fick nämligen vara hos Bittan när mamma var och masserade sig och det tog längre tid än jag trodde. Det var nämligen en ordentlig massage jag fick och till och med akupunktur. Jätteskönt och mer än välbehövligt. Det fanns en hel del ömma punkter i mina axlar så jag misstänker att det inte räcker med en gång...Hoppasd att jag blir bättre nu och slipper värktabletterna...

Nu är det nog dags att gå till sängs. Peter har tagit helgen så Lina kan i alla fall vara hemma imorgon. Själv har jag sovmorgon till åtta om jag vill...ska nog utnyttjas...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback