Let´s Zumba!

Har landat här framför datorn såhär efter jobbet plus lite pytt i panna i maggen. Ska köra Angelina till mormor om en timme och hon kommer säkert vara pigg hela kvällen för hon lyckades somna framför TV:n när jag lagade mat. Lilla trötta skruttan!

Hur som helst så pratade jag nyss i telefon med A. som har Zumba ute i Lian med anledning att vi ska ha träningspass på samma dag under sommaren och då säger jag att jag gärna vill prova på någon gång.
- Men kom ikväll då, säger hon.
Ja varför inte? För en gångs skull är jag helt allena hemma eftersom Stefan är med Peter i Norge på praktik och Angelina är hos mormor. Klart att jag ska passa på att träna litegrann då.
Lite Zumba kanske är bra för mina axlar också. Jag får kanske skaka loss dem litegrann.
Nu är jag upprymd som ett litet barn över detta faktum och jag hoppas att inte latmasken hinner slå till innan det är dags. Ska bli jättespännande och säkerligen skönt också för nu är jag riktigt träningssugen. Jag kan inte gräva ned mig helt bara för att mina axlar inte hänger med riktigt....Idag har jag faktiskt inte behövt att käka en enda Ipren....

Rapporteringen kommer ikväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback